Liburutegia Atal honi buruz gehiago jakiteko
Bilaketa irizpideak
- Egileak (autoritatea): Fernández Rodríguez, Vanesa
Bilaketa zehaztu
Emaitzak: 5
Bertso-eskolak : alderdi sozio-emozionalaren garrantzia ahalduntze prozesuan = Verse schools : the importance of socio-emotional aspects in empowerment process
Egileak:
Alvarez, Amaia; Fernández Rodríguez, Vanesa; Vizcarra, María Teresa
Non:
Revista de lenguas y literaturas catalana, gallega y vasca, 26, 2021, 217-238
2021.
Artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Emakume bertsolari-irakasleen ekarpen metodologikoa egungo bertso-eskoletan
Egileak:
Fernández Rodríguez, Vanesa
Argitalpena:
2021-07-19
2021-07-19.
Dokumentua:
Euskara.
Erreferentzi bibliografikoa
Poto berriro ez egiteko : bertso-eskoletako emakume bertsolari-irakasleenekarpen metodologikoa
Egileak:
Alvarez, Amaia; Fernández Rodríguez, Vanesa; Vizcarra, María Teresa
Non:
EGAN : Euskalerriaren Adiskideen Elkarteko Boletinaren Euskarazko Gehigarria, 3-4, 2021, 41-75
2021.
Artikulua:
Euskara.
Liburutegian
Las mujeres bertsolaris, agentes en su incorporación a la escena pública = Bertsolari women, agents in their appears into the public scene
Egileak:
Fernández Rodríguez, Vanesa; Lasarte, Gema; Perales Fernández de Gamboa, Andrea; Vizcarra, María Teresa
2011-.
Artikulua:
Espainiera.
Online
Women bertsolaris : reclaiming the past and singing the present = Mujeres bertsolaris, reclamando el pasado y cantando el presente
Egileak:
Alvarez, Amaia; Fernández Rodríguez, Vanesa; Gómez Pintado, Ainhoa; Lasarte, Gema
Non:
Revista Prisma Social, 25, 2019, 488-518
2019.
Artikulua:
Ingelesa.
Online
Liburutegian