Bibliothèque - Voir fiche   Pour savoir plus sur cette section

Ahozko tradizioa Lehen Hezkuntzako ikasleen euskarazko ahozko adierazmena hobetzeko baliabidetako = La tradición oral como recurso para la mejora de la expresión oral en euskera de los alumnos de educación primaria

Document: Euskara. Online
Auteur(s)
Arregi, Maialen
Titre
Ahozko tradizioa Lehen Hezkuntzako ikasleen euskarazko ahozko adierazmena hobetzeko baliabidetako = La tradición oral como recurso para la mejora de la expresión oral en euskera de los alumnos de educación primaria / Maialen Arregui Torres ; [zuzendaria = director-a, Kasares Corrales, Paula]
Content
Testu osoa
Autres auteurs
Kasares, Paula ; Nafarroako Unibertsitate Publikoa
Description physique
44 or. : ir.
Typologie
Document
Eduki mota
Gradu Amaierako Lana
Notes
Nafarroako Unibertsitate Publikoko Gradu Amaierako Lana
Azalean: Lehen Hezkuntzako Irakasleen Gradua = Grado en Maestro en Educación Primaria, Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea = Facultad de Ciencias Humanas y Sociales, Nafarroako Unibertsitate Publikoa = Universidad Pública de Navarra
Bibliografia: 43-44 or.
Jabetza Eskubideak: Sarbide irekia
Proiektu honen bitartez, nire helburu nagusia ahozko tradizioa Lehen Hezkuntzako ikasleen euskarazko ahozko adierazmena hobetzeko baliabidetzat erabiltzea da. Horretarako, lehenik eta behin, ahozko tradizioaren inguruko marko teoriko bat osatuko dut; bertan, kulturako parte dugun baliabide hau definitu eta haur folklorearen garrantzia azpimarratuko dut. Horretaz gain, ahozko tradizioaren barruan aurki daitezkeen generoak esplikatuko ditut, bai eskola arloan eta baita etxean ere beraien berri izan dezaten. Behin marko teorikoa osatuta, curriculumera pasatuko naiz. Izan ere, curriculumak bere garrantzia ere badu proiektu honetan; honek haur folklorearen inguruan erraten duena aipatu eta nire esperientzia propioarekin osatuko dut. Atal praktikora pasatuz, bai eskolan baita etxean ere erabil daitezkeen baliabideen proposamenak sortuko eta aipatuko ditut. Azkenik, proiektua egin ondoren ateratako ondorioak azalduko ditut
INTRODUCCIÓN
1. Marko teorikoa 1
1.1. Ahozko tradizioaren kontzeptua 1
1.2. Ahozko haur tradizioa 3
1.3. Herri literatura 5
1.4. Generoak 6
2. Haur folklorea Lehen Hezkuntzako curriculum-ean 15
2.1. Curriculum-ak zer dio ? 15
2.2. Gaur egun zer egiten da ? 19
3. Ahozko tradizioa bultzatzeko proposamenak 21
3.1. Ikasgela barruan eta kanpoan erabiltzeko baliabideak 22
3.2. Etxean, familiarekin edo lagunekin erabiltzeko baliabideak 32
3.3. Ahozko baliabide hauen bidez lortuko ditugun hobekuntzak 36
4. Conclusiones 41
5. Bibliografia 43