Bibliothèque - Voir fiche Pour savoir plus sur cette section
Emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko gaitasunak eskura ditzaten eskolak jokatzen duen papera, bertsolaritza aztergai hartuta

- Auteur(s)
- Zelaia, Izarne
- Titre
- Emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko gaitasunak eskura ditzaten eskolak jokatzen duen papera, bertsolaritza aztergai hartuta / egilea, Izarne Zelaia Arratibel ; zuzendaria, Eider Rodriguez Martin
- Publication
- 2015
- Thèmes
- Bertsolaritza
- Autres auteurs
- Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU) ; Rodriguez, Eider
- Description physique
- 31 or.
- Typologie
- Document
- Localisation
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Gradu Amaierako Lana
- Notes
- Euskal Herriko Unibertsitateko gradu amaierako lana
Azalean: Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea / Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskola = Escuela Universitaria de Magisterio de San Sebastián
Bibliografia: 30-31 or.
Bertsolaritzan ematen den fenomenoa, emakume askok bertsoen jarduna erabat edo maila batean uztea, emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko dituzten zailtasunen erakusle da. Zailtasun horiek genero bakoitza modu ezberdinean heztearen ondorio dira maila handi batean, horrek baitakar genero bakoitzak esperientzia ezberdinak bizitzea eta gaitasun ezberdinak garatzea. Hezkuntza parekidearen ardura eskolaren gain geratzen den arren, baiezta dezakegu eredu maskulinoa dela oraindik ere bertan erreproduzitzen dena. Beraz, eskolak ardura handi bat du eskuartean: hezkuntza parekidea sustatuko badu, hezkidetza plan integralen bidez neurri zehatzak hartzea. Dena den, eraldaketa eskolan emateaz gain espazio publikoan garatzen diren jardunetan euretan ere egitea ezinbestekoa izango da, bertsolaritzan kasu.