Bibliothèque - Voir fiche   Pour savoir plus sur cette section

Emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko gaitasunak eskura ditzaten eskolak jokatzen duen papera, bertsolaritza aztergai hartuta

Document: Euskara. Fond de bibliothèque
Auteur(s)
Zelaia, Izarne
Titre
Emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko gaitasunak eskura ditzaten eskolak jokatzen duen papera, bertsolaritza aztergai hartuta / egilea, Izarne Zelaia Arratibel ; zuzendaria, Eider Rodriguez Martin
Publication
2015
Thèmes
Bertsolaritza
Autres auteurs
Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU) ; Rodriguez, Eider
Description physique
31 or.
Typologie
Document
Localisation
XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
Eduki mota
Gradu Amaierako Lana
Notes
Euskal Herriko Unibertsitateko gradu amaierako lana
Azalean: Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea / Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskola = Escuela Universitaria de Magisterio de San Sebastián
Bibliografia: 30-31 or.
Bertsolaritzan ematen den fenomenoa, emakume askok bertsoen jarduna erabat edo maila batean uztea, emakumeek jendaurreko jardunetan parte hartzeko dituzten zailtasunen erakusle da. Zailtasun horiek genero bakoitza modu ezberdinean heztearen ondorio dira maila handi batean, horrek baitakar genero bakoitzak esperientzia ezberdinak bizitzea eta gaitasun ezberdinak garatzea. Hezkuntza parekidearen ardura eskolaren gain geratzen den arren, baiezta dezakegu eredu maskulinoa dela oraindik ere bertan erreproduzitzen dena. Beraz, eskolak ardura handi bat du eskuartean: hezkuntza parekidea sustatuko badu, hezkidetza plan integralen bidez neurri zehatzak hartzea. Dena den, eraldaketa eskolan emateaz gain espazio publikoan garatzen diren jardunetan euretan ere egitea ezinbestekoa izango da, bertsolaritzan kasu.