Búsqueda general
Nueva búsqueda Bertsolari: "Maia, Jon" Año: 2005Concretar búsqueda
Resultados: 1243
Lab Epic and Historic Songs in the Saranda region (South Albania)–Continuity and Change in an Oral Tradition
[Biblioteca]
2005.
Documento:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
Pistrick, E.
Publicación:
Halle: University of Halle, Institute for Musicology, 2005

Shellac, Bakelite, Vinyl, and Paper: Artifacts and Representations of North Indian Art Music
[Biblioteca]
1986-.
Artículo:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
du Perron, L.; Magriel, N.

The stev connection. Latching and binding
[Biblioteca]
2005.
Artículo:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
Ekgren, Jacqueline Pattison
En:
Studia Musicologica Norvegica, 31, 2005, 150-171

Freestyle : the art of rhyme
[Biblioteca]
2005.
Vídeo:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Publicación:
New York: Palm Pictures, 2005

Dibarrart-en kantu baten aldaketa
[Biblioteca]
2005.
Artículo:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Haritxelar, Jean
En:
Archive Artxiker Artxiboa, 2005, 281-296

Homeric questions
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Online
Autores:
Nagy, Gregory
Publicación:
Austin: University of Texas Press, 2005

Malerreka solasean : ahozko tradizioaren bilduma
[Biblioteca]
L.G. 2005.
Vídeo:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Publicación:
Iruña: Nafarroako Gobernuko Argitalpen Fondoa : Malerrekako Mankomunitatea, L.G. 2005

Xoriek 17
[Biblioteca]
L.G. 2005.
Audio:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Laboa, Mikel
Publicación:
Donostia: Elkarlanean, L.G. 2005

Herri-prosa : oinarri eta bide : zer dugu herri-prosaren alde, zer dugu herri-prosaren kontra
[Biblioteca]
2005.
Artículo:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Esnal, Pello
En:
Euskera : Euskaltzaindiaren lan eta agiriak, 50, 2, 2005, 873-908

Inpernuko poza : trikitixaren jardunaldiak
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Publicación:
Zarautz: Euskal Herriko Trikitixa Elkartea, 2005

Derrigorrezko eskolaldirako euskal curriculuma : oinarrizko txostena = Curriculum vasco para el periodo de la escolaridad obligatoria : documento marco = Curriculum basque pour la période de la scolarité obligatoire : document cadre
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Español, Euskara, Francés.
Fondo de biblioteca
Publicación:
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila : Euskal Herriko Ikastolen Konfederazioa : Kristau Eskola : Sortzen Ikasbatuaz, 2005

Musika-irakaskuntzen erregimen juridikoa
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Prieto, Eunate
Publicación:
Leioa: Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2005

Aurrera nekez egiten baitu herdoildutako orratzak ---
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Aranburu, Xabier
Publicación:
Usurbil: Etxerat ; Bota Punttuba Bertso Eskola ; Noaua! Elkartea, 2005

Izarren hautsa : 40 urtean
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Larrañaga, Imanol
Publicación:
Eoibar: Eoibarko Izarra Kultur Elkartea, 2005

Plaza-gizonak
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Lasarte, Manuel
Publicación:
Donostia: Sendoa ; Gipuzkoako Foru Aldundia, Kultura Zuzendaritza Nagusia, 2005

Zuri beltzean bizi izanak : Zestoa argazkitan
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Publicación:
Zestoa: Danbolin-zulo Kultur Elkartea, 2005

Sa cantada i poeti improvvisatori : la tradizione sarda della poesia improvvisata
[Biblioteca]
2005.
Libro:
Italiano.
Referencia bibliográfica
Autores:
Zedda, Paulu
Publicación:
Alfa Editrice, 2005

Idatzizko eta ahozko tradizioa gaur egungoari buruz
[Biblioteca]
2005.
Artículo:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Arejita, Adolfo "Iturriko"
En:
Euskera : Euskaltzaindiaren lan eta agiriak, 50, 2, 2005, 465-506

On transcription and other aspects of the craft of qualitative research = De la transcripción y otros aspectos artesanales de la investigación cualitativa
[Biblioteca]
2005.
Artículo:
Español.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Farías, Levy; Montero, Maritza
En:
International journal of qualitative methods, 4, 1, 2005, 53-68
