Búsqueda general
Nueva búsqueda Persona: "Arozena, Estitxu" Año: 2020Concretar búsqueda
Resultados: 1404
Shimon the rapper : a real-time system for human-robot interactive rap battles
[Biblioteca]
Artículo:
Inglés.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Savery, Richard; Weinberg, Gil; Zahray, Lisa

Kristiñeren ibilerak
[Biblioteca]
L.G. 2020.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Olaizola, Itziar
Publicación:
Berriozar: Denonartean, L.G. 2020

Bertsozalea : Bertsozale Elkartearen Berripapera [216]
[Biblioteca]
2020ko urria.
Documento:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Publicación:
[Villabona]: Bertsozale Elkartea, 2020ko urria

Zubiak
[Biblioteca]
2020.
Audio:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Otxalde
Publicación:
Bayonne: Agorila, 2020

L’ endecasillabo cantato nel contrasto poetico in ottava rima e nel lirico-monostrofico : artigianato della voce e rapporto con la tradizione letteraria
[Biblioteca]
cop. 2020.
Artículo:
Italiano.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Ghirardini, Cristina

L' endecasillabo cantato : dalla metrica alla voce
[Biblioteca]
cop. 2020.
Libro:
Italiano.
Online
Fondo de biblioteca
Publicación:
Il Campo, cop. 2020

VI. Mapa soziolinguistikoa, 2016 = VI Mapa sociolingüístico, 2016
[Biblioteca]
2020.
Libro:
Español, Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Publicación:
Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzua = Servicio Central de Publicaciones del Gobierno Vasco, 2020

Ecosistemas de innovación socialpatrimonial : definición y estudio de casos
[Biblioteca]
2020.
Artículo:
Español.
Online
Autores:
Fernández Fernández, Jesús
En:
Revista PH, 99, 2020, 64-97

Emakume migratzaile (AK) artean
[Biblioteca]
[2020].
Libro:
Español, Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Publicación:
Parean Elkartea, [2020]

Hiphop’s Ill-Literacies und die Machtebene von Sprache : ein interdisziplinärer Forschungsansatz zur Verwendung von Rap-Texten in sprachkritischem Unterricht
[Biblioteca]
2020.
Documento:
Alemán.
Online
Autores:
Mürle-Thür, Marielouise
Publicación:
Karlsruhe: Pädagogische Hochschule Karlsruhe, 2020

Xabier Amurizari elkarrizketa
[Biblioteca]
2020 urtarrila-otsaila.
Artículo:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Amuriza, Miren; Amuriza, Xabier
En:
Jakin, 236, 2020 urtarrila-otsaila, 10-72

Euskal kultura berreraiki zen garaia : 60ak eta 70ak
[Biblioteca]
2020.
Libro:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Gandara Sorarrain, Ana
Publicación:
Bilbao: Euskal Herriko Unibertsitatea, Argitalpen Zerbitzua, 2020

Ilargiaren semea 1619
[Biblioteca]
2020.
Audio:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
XSakara
Publicación:
2020

Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak
[Biblioteca]
2020-06.
Documento:
Euskara.
Fondo de biblioteca
Autores:
Soroa Navarro, Maddi
Publicación:
2020-06

Relics of lithuanian polymusic : an analysis of three cases
[Biblioteca]
2020.
Artículo:
Inglés.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Račiūnaitė-Vyčinienė, Daiva
En:
Res musica, 12, 2020, 39-74

31. Koldo Mitxelena literatura lehiaketa : olerkia, ipuina, komikia, bertsoa, mikroipuina : 8-18 urte
[Biblioteca]
2020.
Libro:
Euskara.
Online
Fondo de biblioteca
Publicación:
[S.l.]: Donostiako Udala, Euskara Zerbitzua, 2020

Hip-Hop's diversity and misperceptions
[Biblioteca]
2020.
Documento:
Inglés.
Online
Fondo de biblioteca
Autores:
Cashman, Andrew
Publicación:
University of Maine, The Honors College, 2020

Rap in the Arab world : between innovation and tradition
[Biblioteca]
2020.
Artículo:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
De Blasio, Emanuela
En:
Mediterranean contaminations : Middle East, North Africa, and Europe in contact, De Gruyter, 2020, 219-231

Kurdish art and identity : verbal art, self-definition and recent history
[Biblioteca]
2020.
Libro:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
Korangy, Alireza
Publicación:
Berlin, Boston: De Gruyter, 2020

“I am not Jasmine; I am Aladdin” : how youth challenge structural inequity through critical hip hop literacies
[Biblioteca]
2020.
Artículo:
Inglés.
Referencia bibliográfica
Autores:
Kelly, Lauren Leigh
En:
The International Journal of Critical Media Literacy, 2, 1, 2020, 9-30
