Biblioteca - Ver ficha Más información sobre esta sección
Bertsolaritza Lehen Hezkuntzan

- Autor(es)
- Retegi Urroz, Mikel
- Título
- Bertsolaritza Lehen Hezkuntzan / Mikel Retegi Urroz ; tutorea, Asier Barandiaran Amarika.
- Actuación Periódica
- Bertsolaritza Ikastetxean [Egitasmoa]
- Publicación
- 2021-11-25
- Materias
- Bertsolaritza ; Bertsozale Elkartea
- Contenido
-
Testu osoa
- Otros autores
- Barandiaran, Asier ; Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU)
- Descripción física
- 37 or.
- Tipología
- Documento
- Eduki mota
- Trabajo Fin de Grado
- Notas
- Euskal Herriko Unibertsitateko Gradu Amaierako Lana.
Azalean: Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea, "Bertsolaritza Ikastetxean", 2020-2021, Gradu amaierako lana.
Bibliografia: 28-29 or.
[EUS] Euskaldunontzat bertsolaritza euskal kulturako zati nagusienetako bat dugu eta bertsolaritza poliki poliki are eta gehiago hedatzen doan arren oraindik ere gehiago sustatzeko eta zabaltzeko lanean jarraitu behar da. Hori dela eta, “Bertsolaritza ikastetxean” proiektuan oinarritutako Gradu Amaierako Lana da hau. Honen azterketa egiteko Bertsozale Elkartean lan egiten duten lankideei eginiko galdetegiak hartu dira kontutan. Bertan irakasleek emandako erantzunez baliaturik egitasmo honek dauzkan onurak eta gabeziak ondorioztatu ditut eta proposmen didaktiko bat sortu dut alderdi guzti horiek asetu eta proiektuari konplexutasun puntu bat sartzeko asmoz.
[ES] Para los vascos el bertsolarismo es una parte fundamental de la cultura vasca y aunque el bertsolarismo vaya creciendo poco a poco todavía hay que seguir trabajando para que el bertsolarismo se extienda mas. Por eso, esto es un trabajo de fin de curso que esta basado en el proyecto “Bertsolaritza Ikastetxean”. Para hacer el analisis de este proyecto se ha tomado en cuenta el cuestionario que se ha hecho a unos miembros de “Bertsozale Elkartea”. Basándome en las respuestas de los miembros de “ Bertsozale Elkartea” he contrastado los aspectos positivos y negativos del proyecto con el fin de crear una proposición didáctica para dar un punto de complejidad al proyecto.
[EN] For the Basque people, the improvisation of verses is an essential part of the Basque culture and eventhough it is slowly extending, still more work needs to be done in order to develop and expand. Therefore, this is an end of year assignment based in the project “Bertsolaritza Ikastetxean”. In order to do the analysis of this project, it has been taken to account the questionnaire done to some members of the “Bertsozale Elkartea”. Based on the answers of the members of the “Bertsozale Elkartea”, I have contrasted the positives and negatives aspects of the project with the purpose of creating a didactic proposal in order to give complexity to the project.
[ES] Para los vascos el bertsolarismo es una parte fundamental de la cultura vasca y aunque el bertsolarismo vaya creciendo poco a poco todavía hay que seguir trabajando para que el bertsolarismo se extienda mas. Por eso, esto es un trabajo de fin de curso que esta basado en el proyecto “Bertsolaritza Ikastetxean”. Para hacer el analisis de este proyecto se ha tomado en cuenta el cuestionario que se ha hecho a unos miembros de “Bertsozale Elkartea”. Basándome en las respuestas de los miembros de “ Bertsozale Elkartea” he contrastado los aspectos positivos y negativos del proyecto con el fin de crear una proposición didáctica para dar un punto de complejidad al proyecto.
[EN] For the Basque people, the improvisation of verses is an essential part of the Basque culture and eventhough it is slowly extending, still more work needs to be done in order to develop and expand. Therefore, this is an end of year assignment based in the project “Bertsolaritza Ikastetxean”. In order to do the analysis of this project, it has been taken to account the questionnaire done to some members of the “Bertsozale Elkartea”. Based on the answers of the members of the “Bertsozale Elkartea”, I have contrasted the positives and negatives aspects of the project with the purpose of creating a didactic proposal in order to give complexity to the project.
SARRERA ...3
MARKO TEORIKOA ...4
AUKERATUTAKO GAIA ...4
BERTSOLARITZAREN HISTORIA ...4
BERTSOLARITZA IKASTETXEAN ...6
HELBURUAK ...9
METODOLOGIA ...9
EMAITZAK ...10
BILAKERA ...11
HELBURUAK ...11
MATERIALA ...12
METODOLOGIA ...12
EGITASMOAREN ERAGINA ...13
ALDERDI LINGUISTIKOAN ...13
ALDERDI KULTURALEAN ...14
EGITASMOAREN INGURUKO ONDORIOAK ...14
ONDORIOAK ...15
PROPOSAMEN DIDAKTIKOA ...17
TESTUINGURUA ...17
SAIO SEKUENTZIA ...17
EBALUAZIOA ...26
HOBETZEKO PROPOSAMENAK ...26
ERREFERENTZIAK ...28
ERANSKINAK ...30
GALDETEGIA ...30
MARKO TEORIKOA ...4
AUKERATUTAKO GAIA ...4
BERTSOLARITZAREN HISTORIA ...4
BERTSOLARITZA IKASTETXEAN ...6
HELBURUAK ...9
METODOLOGIA ...9
EMAITZAK ...10
BILAKERA ...11
HELBURUAK ...11
MATERIALA ...12
METODOLOGIA ...12
EGITASMOAREN ERAGINA ...13
ALDERDI LINGUISTIKOAN ...13
ALDERDI KULTURALEAN ...14
EGITASMOAREN INGURUKO ONDORIOAK ...14
ONDORIOAK ...15
PROPOSAMEN DIDAKTIKOA ...17
TESTUINGURUA ...17
SAIO SEKUENTZIA ...17
EBALUAZIOA ...26
HOBETZEKO PROPOSAMENAK ...26
ERREFERENTZIAK ...28
ERANSKINAK ...30
GALDETEGIA ...30