Biblioteca - Ver ficha Más información sobre esta sección
Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak
Documento: Euskara. Fondo de biblioteca- Autor(es)
- Soroa Navarro, Maddi
- Título
- Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak / Maddi Soroa Navarro ; lanaren zuzendaria, María José Aramberri.
- Publicación
- 2020-06
- Materias
- Bertsolaritza
- Otros autores
- Aramberri, María José ; Musikene
- Descripción física
- 49 or.
- Tipología
- Documento
- Localización
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Trabajo Fin de Grado
- Notas
- Musikene, Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegiko Ikasketa Amaierako Lana.
Azalean: MUSIKENE, Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegia, Ikasketa Amaierako Lana / Espezialitatea, Pedagogia.
Bibliografia eta iturriak: 36-38 or.
Eranskinak: 39-48 or.
Argitaratu gabeko lana.
Sarrera ...1
1 Proposamenaren testuingurua ...4
2 Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak ...7
2.1 Prozesu metodologikoa ...7
2.2 Lehenengo konpetentzia arloa: Edukia ...8
2.3 Bigarren konpetentzia arloa: Doinua ...11
2.4 Hirugarren konpetentzia arloa: Neurria ...13
2.5 Laugarren konpetentzia arloa: Errima eta oinak ...15
2.6 Bosgarren konpetentzia arloa: Abiadura eta denbora ...17
2.7 Seigarren konpetentzia arloa: Memoria ...18
2.8 Zazpigarren konpetentzia arloa: Inprobisazioa ...20
2.9 Zortzigarren konpetentzia arloa: Gaitasun sozioemozionalak ...22
2.10 Bederatzigarren konpetentzia arloa: Kantaera ...24
2.10.1 Prozesu metodologikoa ...24
2.10.2 Kantaera ...25
2.10.3 Deskribatzaileak ...27
3 Ondorioak ...30
Bibliografia eta iturriak ...34
Bibliografia ...34
Interneteko baliabideak ...34
Iturri pertsonalak ...36
Eranskin dokumentalak ...38
1. Eranskina: Adituei zuzendutako aurkezpen gutuna ...38
2. Eranskina: Adituen biografiak ...40
3. Eranskina: Epai irizpideetako arauak ...43
4. Eranskina: Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloen taula ...47
1 Proposamenaren testuingurua ...4
2 Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak ...7
2.1 Prozesu metodologikoa ...7
2.2 Lehenengo konpetentzia arloa: Edukia ...8
2.3 Bigarren konpetentzia arloa: Doinua ...11
2.4 Hirugarren konpetentzia arloa: Neurria ...13
2.5 Laugarren konpetentzia arloa: Errima eta oinak ...15
2.6 Bosgarren konpetentzia arloa: Abiadura eta denbora ...17
2.7 Seigarren konpetentzia arloa: Memoria ...18
2.8 Zazpigarren konpetentzia arloa: Inprobisazioa ...20
2.9 Zortzigarren konpetentzia arloa: Gaitasun sozioemozionalak ...22
2.10 Bederatzigarren konpetentzia arloa: Kantaera ...24
2.10.1 Prozesu metodologikoa ...24
2.10.2 Kantaera ...25
2.10.3 Deskribatzaileak ...27
3 Ondorioak ...30
Bibliografia eta iturriak ...34
Bibliografia ...34
Interneteko baliabideak ...34
Iturri pertsonalak ...36
Eranskin dokumentalak ...38
1. Eranskina: Adituei zuzendutako aurkezpen gutuna ...38
2. Eranskina: Adituen biografiak ...40
3. Eranskina: Epai irizpideetako arauak ...43
4. Eranskina: Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloen taula ...47
Áreas competenciales en la formación del bertsolari para la creación e interpretación del bertso
Autores:
Soroa Navarro, Maddi
Publicación:
2020
2020.
Documento:
Español.
Fondo de biblioteca