Biblioteca - Ver ficha Más información sobre esta sección
Zergatik ez emakumeak bertsolari?

- Autor(es)
- Soroa, Nagore ; Uranga, Jokin
- Título
- Zergatik ez emakumeak bertsolari? / Nagore Soroak eta Jokin Urangak.
- Publicación
- 2007ko urtarrilean
- Materias
- Bertsolaritza
- Descripción física
- 13 or.
- Tipología
- Documento
- Localización
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Investigación
- Notas
- Azalean: Lehen Mailako Hezkuntza, Hezkuntzaren Soziologia (Mikel Olazaran)
Lan honen gaia “emakumeak bertsolaritzan” izanik, esparru honetan gertatzen den fenomeno bat aztertzea du helburu nagusiena. Lanaren abiapuntua beraz plazetan kantari dabilen emakume kopuru urria da. Hezkuntzaren, edo hobeto esanda bertso-hezkuntzaren, esparrutik begiratu nahi izan diogu gaiari, izan ere, bertso eskoletako neska ikasleen kopuruari begiratzen badiogu, gehiengo nabarmena direla konturatuko gara.
Zergatik gertatzen da hau? Zergatik ez dute neskek plazetarako salto hori ematen? Aldatu al liteke egoera hori? Nola eragin liteke esparru ezberdinetan, hemendik urte batzuetara hau horrela izan ez dadin? Galdera hauei erantzuten saiatu gara, batetik, orain arte egindako hausnarketen nolabaiteko bilduma eginaz eta bestetik bertso eskoletako ikasleengan zuzenean joaz. Emaitza bertso eskolentzat zein Euskal Herriko Bertsozale Elkartearentzat (EHBE) aholku edo proposamen bilduma bat izan da. Lehen abiapuntu gisa balio lezakeenaren esperantzan.
Zergatik gertatzen da hau? Zergatik ez dute neskek plazetarako salto hori ematen? Aldatu al liteke egoera hori? Nola eragin liteke esparru ezberdinetan, hemendik urte batzuetara hau horrela izan ez dadin? Galdera hauei erantzuten saiatu gara, batetik, orain arte egindako hausnarketen nolabaiteko bilduma eginaz eta bestetik bertso eskoletako ikasleengan zuzenean joaz. Emaitza bertso eskolentzat zein Euskal Herriko Bertsozale Elkartearentzat (EHBE) aholku edo proposamen bilduma bat izan da. Lehen abiapuntu gisa balio lezakeenaren esperantzan.
1. Sarrera ...2
2. Helburuak ...2
3. Oinarri teorikoak eta metodologia ...3
4. Zenbait gogoeta eta hipotesi arazoaz ...3
4.1. Sozializazioa ...3
4.2. Emakumea jendaurrean ...3
4.3. Emakumea bertsolaritzan ...7
5. Elkarrizketa ikasleekin ...9
6. Zer egin liteke aldatzeko? ...9
6.1. Bertso eskolan ...10
6.2. Bertsozale Elkartean ...11
6.3. Azken gogoeta: Familia vs. Lan publikoa? ...12
7. Azken ondorioak ...13
8. Bibliografia ...14
2. Helburuak ...2
3. Oinarri teorikoak eta metodologia ...3
4. Zenbait gogoeta eta hipotesi arazoaz ...3
4.1. Sozializazioa ...3
4.2. Emakumea jendaurrean ...3
4.3. Emakumea bertsolaritzan ...7
5. Elkarrizketa ikasleekin ...9
6. Zer egin liteke aldatzeko? ...9
6.1. Bertso eskolan ...10
6.2. Bertsozale Elkartean ...11
6.3. Azken gogoeta: Familia vs. Lan publikoa? ...12
7. Azken ondorioak ...13
8. Bibliografia ...14