Bilaketa orokorra
Bilaketa berria Lekua: "Bidasoaldea" Urtea: 2005Bilaketa zehaztu
Emaitzak: 1243
Azalekoa
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Egileak:
Martin, Jon
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 130-137 or.

Hots-ikarak
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Martinez, Josu
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 138-145 or.

Lorategian lurperatu zituen emaztea
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Ormaetxea Zenikazelaia, Unai
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 168-177 or.

Maitaleak izan ziren
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Egileak:
Sarasola, Alaitz
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 178-185 or.

Negozio beltzak
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Urrutikoetxea, Urtzi
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 186-193 or.

Zerbait geratzen da
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Urain, Jokin
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 194-203 or.

Mundura zeruan sortzen
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Zubia, Felix
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 204-213 or.

Oraindik begiratzen diot
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Magdalena, Peru
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 214-223 or.

Nire lehen kasua
[Liburutegia]
2005 udazkena.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Paia, Fredi
Non:
Bertsolari aldizkaria, 59, 2005 udazkena, 224-231 or.

The Saami Yoik: Translating Hum, Chant, or/and Song
[Liburutegia]
2005.
Artikulua:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Egileak:
Anderson, M.
Non:
Song and Significance.Virtues and Vices of Vocal Translation, Amsterdam and New York: Rodopi, 2005, 213-234

Algunas consideraciones sobre la letra de las canciones populares menorquinas
[Liburutegia]
2005.
Artikulua:
Espainiera.
Online
Egileak:
López Casasnovas, Joan F.
Non:
Narria : estudios de artes y costumbres populares, 109-110-111-112, Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Filosofía y Letras. Museo de Artes y Tradiciones Populares, 2005, 51-58

La décima y la improvisación poética : primeros apuntes de su presencia en los Estados Unidos
[Liburutegia]
2005.
Artikulua:
Espainiera.
Online
Egileak:
Trapero, Maximiano
Non:
Hispanos en los Estados Unidos: Tercer pilar de la Hispanidad (Actas de II Simposio Internacional «Presencia hispánica en los Estados Unidos»), New York: Columbia University-Teachers College, 2005, 39-52 or.

Lab Epic and Historic Songs in the Saranda region (South Albania)–Continuity and Change in an Oral Tradition
[Liburutegia]
2005.
Dokumentua:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Egileak:
Pistrick, E.
Argitalpena:
Halle: University of Halle, Institute for Musicology, 2005

Shellac, Bakelite, Vinyl, and Paper: Artifacts and Representations of North Indian Art Music
[Liburutegia]
1986-.
Artikulua:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Egileak:
du Perron, L.; Magriel, N.

The stev connection. Latching and binding
[Liburutegia]
2005.
Artikulua:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Egileak:
Ekgren, Jacqueline Pattison
Non:
Studia Musicologica Norvegica, 31, 2005, 150-171

Freestyle : the art of rhyme
[Liburutegia]
2005.
Bideoa:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Argitalpena:
New York: Palm Pictures, 2005

Euskal herri-musika : ikerketen eta bilketen gaur egungo egoera
[Liburutegia]
2005?.
Dokumentua:
Euskara.
Online
Egileak:
Etxeberria Adrien, Xabier
Argitalpena:
2005?

Jentilak kopla-paper bilduma 03-04
[Liburutegia]
2005.
Liburua:
Euskara.
Liburutegian
Argitalpena:
Euskal Herriko Bertsozale Elkartea : Arratiako Bertso Eskola, 2005

"Ábrase esa rueda, vuélvase a cerrar" : la construcción de la identidad mediante el canto de coplas
[Liburutegia]
2005.
Artikulua:
Espainiera.
Online
Egileak:
Mirande, Maria Eduarda
Non:
Cuadernos de la Facultad de Humanidades y Ciencias Sociales - Universidad de Jujuy, 27, 2005, 99-110
