Bilaketa orokorra
Bilaketa berria Pertsona: "Gurrutxaga, Iñaki" Entitatea: Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU)Bilaketa zehaztu
Emaitzak: 229
Bertsolaritzaren egungo egoera aztertu du EHUk
[Prentsa]2008-02-04. El País [Egunkaria] Fitxa ikusi
Maialen Lujanbio: “Ez da berdin pentsatzen doinu guztietan”
[Prentsa]2017-08-24. Gaitzerdi [Webgunea] Fitxa ikusi
Ainhoa Aizpurua, bertsotan kantakerak hitzaren adierazkortasunean duen eraginaz
[Prentsa]2017-08-24. Gaitzerdi [Webgunea] Fitxa ikusi
Bertsotan, «gaia eta doinua bereziezinak dira»
[Prentsa]2017-08-24. Diario Vasco [Egunkaria] Fitxa ikusi
Sormenaren ardurak: esaten ez direnak eta gehiegi esandakoak
[Prentsa]2017-08-26. Gara [Egunkaria] Fitxa ikusi
Maialen Lujanbio: “Doinu berri bat erabiltzean hautu estetiko eta ideologikoa egiten du bertsolariak”
[Prentsa]2017-08-27. Diario de Noticias de Gipuzkoa [Egunkaria] Fitxa ikusi
"Testuinguruak ikaragarri eragiten dio bertsolariari"
[Prentsa]2017-08-25. Diario Vasco [Egunkaria] Fitxa ikusi
Itziar Navarro: “Doinua tratatzen dugu gaur gauza finkoa balitz bezala, lehen askoz gehiago aldatzen zituzten”
[Prentsa]2017-08-24. Gaitzerdi [Webgunea] Fitxa ikusi
“Bertso doinua ez da elementu estandarra”
[Prentsa]2017-08-24. uik.eus Udako Ikastaroak [Webgunea] Fitxa ikusi
Juan Kruz Igerabide: "Jarrera etikoari buruzko begirada pesimista da nobela"
[Prentsa]2014-05-09. Tolosaldeko Ataria [Egunkaria] Fitxa ikusi
Bertsoa Unibersidadean ekimena aurkeztu dabe
[Prentsa]2014-04-16. Bizkaie! [Aldizkari elektronikoa] Fitxa ikusi
Mintzola Fundazioak "Bertsoa Unibertsitatean" eskola antolatu du EHUko Udako Ikastaroen baitan
[Prentsa]2014-04-15. Europapress.es [Webgunea] Fitxa ikusi
Bertsolaritzari buruzko ikerlan eta proiektuak sustatzeko deialdia, irekita
[Prentsa]2014-10-07. Gara [Egunkaria] Fitxa ikusi
Bertsolaritzeari buruzko ikerketa-lanak sustatzeko sariak sortu ditue
[Prentsa]2014-10-07. Bizkaie! [Aldizkari elektronikoa] Fitxa ikusi
Bertsolaritzari buruzko proiektuak sustatzeko sariak
[Prentsa]2014-10-08. Nontzeberri [Webgunea] Fitxa ikusi