Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Áreas competenciales en la formación del bertsolari para la creación e interpretación del bertso
Dokumentua: Espainiera. Liburutegian- Egilea(k)
- Soroa Navarro, Maddi
- Izenburua
- Áreas competenciales en la formación del bertsolari para la creación e interpretación del bertso / Maddi Soroa Navarro ; directora del trabajo, María José Aramberri
- Argitalpena
- 2020
- Gaiak
- Bertsolaritza
- Beste egileak
- Aramberri, María José ; Musikene
- Deskribapen fisikoa
- 49 or.
- Informazio formatua
- Dokumentua
- Kokapena
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Gradu Amaierako Lana
- Oharrak
- Musikene, Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegiko Ikasketa Amaierako Lana.
Azalean: MUSIKENE, Centro Superior de Música del País Vasco, Trabajo de Fin de Estudios / Especialidad, Pedagogía.
Bibliografia eta iturriak: 36-38 or.
Eranskinak: 39-48 or.
Argitaratu gabeko lana.
Introducción ...1
1 Contextualización a la propuesta ...4
2 Áreas competenciales en la formación del bertsolari para la creación e interpretación del bertso ...7
2.1 Procedimiento metodológico ...7
2.2 Primera área competencial: Contenido ...9
2.3 Segunda área competencial: Tonada ...11
2.4 Tercera área competencial: Métrica ...13
2.5 Cuarta área competencial: Rimas y pies ...15
2.6 Quinta área competencial: Velocidad y tiempos ...17
2.7 Sexta área competencial: Memoria ...19
2.8 Séptima área competencial: Improvisación ...21
2.9 Octava área competencial: Recursos personales ...23
2.10 Novena área competencial: Kantaera ...25
2.10.1 Procedimiento metodológico ...25
2.10.2 Kantaera ...27
2.10.3 Descriptores ...29
3 Conclusión ...32
Bibliografía y fuentes ...36
Bibliografía ...36
Recursos variables de Internet ...36
Fuentes personales ...37
Anexos documentales ...39
Anexo 1: Carta de presentación dirigida a los expertos ...39
Anexo 2: Biografías de expertos ...41
Anexo 3: Normas de los criterios de evaluación ...44
Anexo 4: Tabla de las áreas competenciales del bertsolari para la creación e interpretación del bertso ...47
1 Contextualización a la propuesta ...4
2 Áreas competenciales en la formación del bertsolari para la creación e interpretación del bertso ...7
2.1 Procedimiento metodológico ...7
2.2 Primera área competencial: Contenido ...9
2.3 Segunda área competencial: Tonada ...11
2.4 Tercera área competencial: Métrica ...13
2.5 Cuarta área competencial: Rimas y pies ...15
2.6 Quinta área competencial: Velocidad y tiempos ...17
2.7 Sexta área competencial: Memoria ...19
2.8 Séptima área competencial: Improvisación ...21
2.9 Octava área competencial: Recursos personales ...23
2.10 Novena área competencial: Kantaera ...25
2.10.1 Procedimiento metodológico ...25
2.10.2 Kantaera ...27
2.10.3 Descriptores ...29
3 Conclusión ...32
Bibliografía y fuentes ...36
Bibliografía ...36
Recursos variables de Internet ...36
Fuentes personales ...37
Anexos documentales ...39
Anexo 1: Carta de presentación dirigida a los expertos ...39
Anexo 2: Biografías de expertos ...41
Anexo 3: Normas de los criterios de evaluación ...44
Anexo 4: Tabla de las áreas competenciales del bertsolari para la creación e interpretación del bertso ...47
Bertsolariaren formazioan bertsoa sortzeko eta interpretatzeko konpetentzia arloak
Egileak:
Soroa Navarro, Maddi
Argitalpena:
2020-06
2020-06.
Dokumentua:
Euskara.
Liburutegian
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra