Liburutegia - Fitxa ikusi   Atal honi buruz gehiago jakiteko

Komunikazioaren ikerkuntzarako metodologia : metodo enpirikoak eta interpretatzaileak

Liburua: Euskara. Online
Egilea(k)
Zabaleta Urkiola, Iñaki
Izenburua
Komunikazioaren ikerkuntzarako metodologia : metodo enpirikoak eta interpretatzaileak / Iñaki Zabaleta Urkiola
Argitalpena
Bilbao: Udako Euskal Unibertsitatea,, 1997
Edukia
Testu osoa
Beste egileak
Udako Euskal Unibertsitatea (UEU)
Deskribapen fisikoa
1 fitxategi (PDF, 1,4 MB) (411 or.)
Informazio formatua
Liburua
Lege Gordailua
BI 1909-1997
ISBN / ISSN
84-86967-85-6
Aurkibidea
Lehen zatia: komunikazioaren ikerkuntzarako teoria
1. Jakintza izateko erak ...............................................................................3
1.1 Sarrera: abstrakzio-sindromea................................................................... 3
1.2 Jakintza-erak ........................................................................................ 5
1.3 Ikerkuntza zientifikoaren joerak...............................................................12
2. Komunikazio-ikerkuntzaren egoera........................................................21
2.1 Komunikazioaz....................................................................................21
2.2 Masa-komunikazioaren alorra .................................................................22
2.3 Masa-komunikazioko ikerkuntza-tradizioak, paradigmak edo metodologiak......39
3. Kontzeptuak, aldagaiak eta neurketak...................................................69
3.1 Kontzeptuak........................................................................................69
3.2 Aldagaiak ...........................................................................................74
3.3 Neurketak...........................................................................................80
3.4 Eskalak..............................................................................................87
3.5 Indizeak..............................................................................................98
4. Fidagarritasuna, baliagarritasuna eta hipotesiak................................119
4.1 Fidagarritasuna eta Baliagarritasuna........................................................119
4.2 Hipotesiak eta Ikergalderak...................................................................135
4.3 Ikerketaren errepikapena.......................................................................140
5. Komunikazioaren ikerketa prestatzeko plangintza................................143
5.1 Sarrera: Ikerketa baten prozesu logikoa...................................................143
5.2 Ikerketaren urratsaldiak ........................................................................144
5.3 Ikergaiaren eta ikerketaren errepikapena...................................................150
6. Laginketaren kontzeptualizazioa..........................................................153
6.1 Unibertsoa eta Lagina .........................................................................153
6.2 Ezprobabilitatezko laginak...................................................................157
6.3 Probabilitatezko laginak......................................................................160
6.4 Laginaren tamaina..............................................................................168
Bigarren zatia: komunikazioaren ikerkuntzarako metodoak
7. Eduki-analisiaren metodoa................................................................. 179
7.1 Eduki-analisiaren etorrera..................................................................... 179
7.2 Eduki-analisiaren definizioa.................................................................. 180
7.3 Eduki-analisiaren erabilerak.................................................................. 182
7.4 Eduki-analisiaren prozesua................................................................... 187
7.5 Eduki-analisiaren lehen lanaldia: prestakuntza.......................................... 188
7.6 Eduki-analisiaren bigarren lanaldia: kodifikazioa....................................... 218
7.7 Eduki-analisiaren hirugarren lanaldia: emaitzak ........................................ 223
7.8 Fidagarritasuna eduki-analisiaren metodoan ............................................. 225
7.9 Baliagarritasuna................................................................................. 228
7.10 Titularrak aldagaitzat eta teknikatzat eduki-analisian................................ 230
8. Laborategi-esperimentuaren metodoa................................................. 239
8.1 Sarrera ............................................................................................. 239
8.2 Teorizazioa....................................................................................... 239
8.3 Esperimentuaren diseinua eta prozedura .................................................. 246
8.4 Teknika konbentzional eta proiektiboak ................................................. 260
9. Inkestaren eta panel-analisien metodoak ............................................ 267
9.1 Inkestaren metodoa............................................................................. 267
9.2 Panel-analisiaren metodoa.................................................................... 286
10. Metodo kualitatibo-interpretatzaileak................................................ 289
10.1 Sarrera ........................................................................................... 289
10.2 Teoria errotuaren metodoa.................................................................. 292
10.3 Eztabaida-taldeen metodoa.................................................................. 317
10.4 Kanpo-esperimentuen metodoa............................................................ 320
10.5 Metodo sintomatikoa........................................................................ 324
Hirugarren zatia: masa-komunikazioaren ikerkuntza
11. Prentsa idatziaren ikerketa: barrutiak eta teknikak............................ 330
11.1 Prentsa idatziari buruzko ikerketa-barrutiak............................................ 330
11.2 Titulargintzaren inguruko ikerketak ..................................................... 371
Laugarren zatia: indizeak
12. Gai-indizea....................................................................................... 401
13. Taula eta irudien indizea .................................................................. 408
13.1 Taulen indizea ................................................................................. 408
13.2 Irudien indizea ................................................................................. 411

Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra