Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Bertsogintzaren erabilera didaktikoa Zornotzako Larrea Eskolaren lehen hezkuntzako 1. Zikloaren 6-7 urteko umeen gela batean
Dokumentua: Euskara. Online- Egilea(k)
- Morcillo, Saioa
- Izenburua
- Bertsogintzaren erabilera didaktikoa Zornotzako Larrea Eskolaren lehen hezkuntzako 1. Zikloaren 6-7 urteko umeen gela batean / egilea, Saioa Morcillo Matos ; irakasle tutorea, Txetxu Pardo Fernandez
- Argitalpena
- Leioa: , 2015-06-04
- Gaiak
- Bertsolaritza
- Edukia
-
Testu osoa
- Beste egileak
- Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU) ; Pardo, José Luis
- Deskribapen fisikoa
- 45 or.
- Informazio formatua
- Dokumentua
- Eduki mota
- Gradu Amaierako Lana
- Oharrak
- Euskal Herriko Unibertsitateko gradu amaierako lana
Azalean: Irakasleen Unibertsitate Eskola, Lehen Hezkuntzako gradua,
2014/15 ikasturtea
Bibliografia: 24-26 or.
Formatua: 1 fitxategi (PDF, 1.55 MB) + 4 fitxategi (avi, 6.2 MB, 27.26 MB, 43.73 MB, 83.07 MB)
Proiektu honen bidez, Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloan bertsogintza eta koplagintza lantzea posible dela erakutsi nahian, eguneroko errutinetan eta ipuin baten sekuentzializazioan bertsoak eta koplak txertatu ditut. Horretarako, hizkuntza lantzea izan da nire helbururik nagusiena, taldea motibatuz eta bertsoekiko zaletasuna bultzatuz. Ebaluaketa egiterakoan, metodo kualitatiboan oinarritu naiz ikasleen garapenaz ohartzeko. Azkenik, emaitzak eta ondorioak plazaratu ditut
I. Sarrera ...1
II. Arlo teorikoa ...2
II.1 Ahozkotasuna ...2
II.2 Lehen Hezkuntzako 1.zikloko umeen hizkuntzaren garapena ...5
III. Aurrekariak ...9
IV. Metodologia ...11
V. Esku-hartzea ...16
V.1 Prozesuaren azalpena eta eguneroko behaketa ... 16
V.1.1 Errutinetako koplen eta bertsoaren prozedura ...16
V.1.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoen prozesua ...17
VI. Emaitzak...19
VI.1 Gurasoen galdetegien emaitzak...19
VI.2 Irakasleen galdetegien emaitzak ...19
VI.3 Bideoetatik ateratako emaitzak...20
VII. Ondorioak...21
VII.1 Hurrengo lanak...21
VII.2 Eskerrak ...22
VIII. Bibliografia ...24
IX. Eranskinak ...27
IX.1 Galdetegiak ...27
IX.1.1 Matematika irakaslearen galdetegia ...27
IX.1.2 Musika irakaslearen galdetegia ...29
IX.1.3 Gurasoentzako galdetegia ...31
IX.2 Esku-hartzean erabilitako koplak eta bertsoak ...35
IX.2.1 Errutinetako koplak eta bertsoa ...35
IX.2.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoak ...39
IX.3 Ebaluaketarako bideoak ...45
IX.3.1 Errutinetako bideoa ...45
IX.3.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoak ...45
II. Arlo teorikoa ...2
II.1 Ahozkotasuna ...2
II.2 Lehen Hezkuntzako 1.zikloko umeen hizkuntzaren garapena ...5
III. Aurrekariak ...9
IV. Metodologia ...11
V. Esku-hartzea ...16
V.1 Prozesuaren azalpena eta eguneroko behaketa ... 16
V.1.1 Errutinetako koplen eta bertsoaren prozedura ...16
V.1.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoen prozesua ...17
VI. Emaitzak...19
VI.1 Gurasoen galdetegien emaitzak...19
VI.2 Irakasleen galdetegien emaitzak ...19
VI.3 Bideoetatik ateratako emaitzak...20
VII. Ondorioak...21
VII.1 Hurrengo lanak...21
VII.2 Eskerrak ...22
VIII. Bibliografia ...24
IX. Eranskinak ...27
IX.1 Galdetegiak ...27
IX.1.1 Matematika irakaslearen galdetegia ...27
IX.1.2 Musika irakaslearen galdetegia ...29
IX.1.3 Gurasoentzako galdetegia ...31
IX.2 Esku-hartzean erabilitako koplak eta bertsoak ...35
IX.2.1 Errutinetako koplak eta bertsoa ...35
IX.2.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoak ...39
IX.3 Ebaluaketarako bideoak ...45
IX.3.1 Errutinetako bideoa ...45
IX.3.2 Ipuinaren sekuentzializaziorako bertsoak ...45
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra