Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Zuberoako irri-teatroa

- Egilea(k)
- Urkizu, Patri
- Izenburua
- Zuberoako irri-teatroa / Patri Urkizu
- Non
- Oihenart : cuadernos de lengua y literatura, 16, 1999, 199-246
- Gaiak
- Zuberoa
- Edukia
-
Testu osoa
- Informazio formatua
- Artikulua
- ISBN / ISSN
- 1137-4454
- Oharrak
- Bibliografia: 243-246 or.
[EU] Ia bazterturik izan den teatro mota berezi bat aztertzen da saio honetan zazpi atal bereziz. I. Izenak; II. Etorkiak; III. Egileak; IV. Gaiak; V. Jazkera, dantza eta musika; VI. Hizkuntzak; VII. Literatur balioak. Aintzindari zenbaiten lanari jarraikiz (Michel, Hérelle, Desplat, Rey-Flaud...) eta eskuzkribu ezezagun (1998 arg.) anitz arakatuz berauen interesa azpimarratzen da hala nola europar herri teatro berdintsuekin zuberotar astolasterrek dituzten loturak.
[ES] En este trabajo se analiza un tipo de teatro particular que ha estado casi marginado. Se procede a dicho estudio en siete apartados: I. Nombres; II. Orígenes; III. Autores; IV. Temas; V. Indumentaria, bailes y música; VI. Lenguas; VII. Valores literarios. Se continúa el trabajo de algunos predecesores (Michel, Hérelle, Desplat, Rey-Flaud...) y se investiga en numerosos manuscritos inéditos (1998 ed.), subrayándose el interés de los mismos y los vínculos que mantienen estos charivaris de Zuberoa con diferentes teatros populares europeos del mísmo género.
[FR] Dans ce travail on analyse un genre de théâtre particulier qui a été quasiment marginalisé. On a divisé cette étude en sept parties: I. Noms; II. Origines; III. Auteurs; IV. Thèmes; V. Costumes, danses et musique; VI. Langues; VII. Valeurs Littéraires. On poursuit le travail de certains prédécesseurs (Michel, Hérelle, Desplat, Rey-Flaud...) et l’on procède à l’étude de nombreux manuscrits inédits (1998 ed.), en y soulignant l’intérêt de ceux-ci et les rapports que maintiennent ces “astolasterrak” de Zuberoa avec différents théâtres populaires européens du même genre.
[ES] En este trabajo se analiza un tipo de teatro particular que ha estado casi marginado. Se procede a dicho estudio en siete apartados: I. Nombres; II. Orígenes; III. Autores; IV. Temas; V. Indumentaria, bailes y música; VI. Lenguas; VII. Valores literarios. Se continúa el trabajo de algunos predecesores (Michel, Hérelle, Desplat, Rey-Flaud...) y se investiga en numerosos manuscritos inéditos (1998 ed.), subrayándose el interés de los mismos y los vínculos que mantienen estos charivaris de Zuberoa con diferentes teatros populares europeos del mísmo género.
[FR] Dans ce travail on analyse un genre de théâtre particulier qui a été quasiment marginalisé. On a divisé cette étude en sept parties: I. Noms; II. Origines; III. Auteurs; IV. Thèmes; V. Costumes, danses et musique; VI. Langues; VII. Valeurs Littéraires. On poursuit le travail de certains prédécesseurs (Michel, Hérelle, Desplat, Rey-Flaud...) et l’on procède à l’étude de nombreux manuscrits inédits (1998 ed.), en y soulignant l’intérêt de ceux-ci et les rapports que maintiennent ces “astolasterrak” de Zuberoa avec différents théâtres populaires européens du même genre.
Sarrera ...200
1. Izenez ...201
2. Etorkiaz ...206
3. Egileez ...213
4. Gaiez ...217
5. Jazkeraz, dantzaz eta musikaz ...230
6. Hizkuntzez ...234
7. Literatur balioez ...239
Bibliografia ...243
1. Izenez ...201
2. Etorkiaz ...206
3. Egileez ...213
4. Gaiez ...217
5. Jazkeraz, dantzaz eta musikaz ...230
6. Hizkuntzez ...234
7. Literatur balioez ...239
Bibliografia ...243
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra