Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Oholtza : prozezu esperimental baten idazkiak materiaren eragina eta flow-a: pintura, hitza eta irudiaren aktibazioak : bertsolariaren eta margolariaren arteko interakzioa
Liburua: Euskara. Liburutegian- Egilea(k)
- Romera, Beñat "Krolem"
- Izenburua
- Oholtza : prozezu esperimental baten idazkiak materiaren eragina eta flow-a: pintura, hitza eta irudiaren aktibazioak : bertsolariaren eta margolariaren arteko interakzioa / egilea, Beñat Romera del Cerro (Beñat Krolem) ; zuzendariak, Joseba Eskubi eta Daniel Tamayo
- Argitalpena
- 2016
- Gaiak
- Bertsolaritza
- Beste egileak
- EHU. Mikel Laboa Katedra ; Eskubi, Joseba ; Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU) ; Mintzola Ahozko Lantegia ; Tamayo, Daniel
- Deskribapen fisikoa
- 59 or. : kol. ir., argk.
- Informazio formatua
- Liburua
- Kokapena
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Master Amaierako Lana
- Oharrak
- Euskal Herriko Unibertsitateko master amaierako lana
Azalean: Master amaierako ikerkuntza-lana, Pinturako master departamentua
Azalean: Oholtza : espazio piktoriko baten egoerak eta egonerak : egituren ikerketa konparatua : pintura hedatua : bertsolarien praktika artistikoa
Bibliografia: 59 or.
Argitaratu gabeko lana
Aurkibidea edo aukerabidea
1 Irakurlearentzako orratzak-pausoa baino lehen (joskerara-idazkera-bertsoa margolarien eskutik)
Ibilera. Oina
JARRERA
2 Bertsolariaren oina eta ehiza begi-nini beltzak.
3 Dispertsioa orden modura
4 Bertsolariaren eta pintorearen begiradak
5 Collagea eta ikerkuntza
6 Bertsoa eta idazkia berbaldi bat da
7 Artea ez da zientzia bat
8 Forma eta jarrera-inprobisatu
9 Ikerketa-metodologia: elkarrizketa irekiak eta elkarlana
10 Pintura eta hitza gertakizunak dira
11 Hitza eta irudia-hitza eta pintura
12 Erlazioak egiteko giza-gaitasuna
13 Neurria
14 Denbora eta espazioa
15 Pintura hedatua
16 Artea ulertu? Komunikatu?
17 Ikerketa idatziaren eta bertsoaren egitura
Lehenengo puntua. I-Oina
JARIOA
18 Inprobisatzaileak gara
19 Denboraren forma eta materiaren espazioa
20 Bertsolariaren teknika
21 Margolariaren murgilketa
22 Flow-a
23 Egoera eta rol-a
24 Zurrunbiloa
25 Tentsioa eta alerta
Bigarren puntua. II-Oina
TEKNIKA
26 Grabagailua
27 Hitzaren eragina
28 Elkarrizketa irekien pasarteak
29 Unibertsitateko nire tailerren konfigurazioa argitara
30 Ahoekin margotzeko lan-teknika sortuz
31 Hitzari buruz hitz egin hitzaren bitartez
32 Artea komunikazioa baino lehenagokoa da
33 Egonera eta egoera
34 Hitza eta pinturaren artekoa
35 Sortze-baldintzak
36 Soluziorik gabeko korapiloa
37 Artea bi ahoetako erreminta
Hirugarren puntua. III-Oina
TONOA
38 Gizartea, hitza eta irudia.
39 Kristalizazioa
40 Pentsamendua, quejío-a eta duelua, pinturaren analogia
41 Perfomancea-flamenkoa- forma eta edukiaren analogia
42 Gizartea irudintza, rol-a eta ahozko kultura
Hileta erritualaren poetika
43 Konstruktibismo piktorikotik performance baten ildora
44 Espazioa eta dramaturgia
Laugarren puntua. IV-Oina
DOINUA
45 Espazioa: oholtza eta dogville
46 Espazio eraiketa piktorikoa-kurt schwitters-merz
47 Richard serra eta maialen lujanbioren hitz-zerrendak
48 Richard serra hitzetik abiatuz
49 Giza-eraikitze sena
50 Graffiti-a eta dadaismoa
51 Bricoleur
52 Materialen indarra
53 Tridimentsionaltasuna bidimentsionaltasun batetik jaioa
54 Pinturaren existentzia: atmosfera eta egitura
55 Erreferente batzuk
56 Marrazkia eta oholtza
57 Oholtza definitu nahia. Konklusio baten bila
58 Oholtza proiektatu-aktibatu-lurralde urduria
59 Bibliografia
Agurra
PAUSOKA
60 Orri zuri baten inpronta
1 Irakurlearentzako orratzak-pausoa baino lehen (joskerara-idazkera-bertsoa margolarien eskutik)
Ibilera. Oina
JARRERA
2 Bertsolariaren oina eta ehiza begi-nini beltzak.
3 Dispertsioa orden modura
4 Bertsolariaren eta pintorearen begiradak
5 Collagea eta ikerkuntza
6 Bertsoa eta idazkia berbaldi bat da
7 Artea ez da zientzia bat
8 Forma eta jarrera-inprobisatu
9 Ikerketa-metodologia: elkarrizketa irekiak eta elkarlana
10 Pintura eta hitza gertakizunak dira
11 Hitza eta irudia-hitza eta pintura
12 Erlazioak egiteko giza-gaitasuna
13 Neurria
14 Denbora eta espazioa
15 Pintura hedatua
16 Artea ulertu? Komunikatu?
17 Ikerketa idatziaren eta bertsoaren egitura
Lehenengo puntua. I-Oina
JARIOA
18 Inprobisatzaileak gara
19 Denboraren forma eta materiaren espazioa
20 Bertsolariaren teknika
21 Margolariaren murgilketa
22 Flow-a
23 Egoera eta rol-a
24 Zurrunbiloa
25 Tentsioa eta alerta
Bigarren puntua. II-Oina
TEKNIKA
26 Grabagailua
27 Hitzaren eragina
28 Elkarrizketa irekien pasarteak
29 Unibertsitateko nire tailerren konfigurazioa argitara
30 Ahoekin margotzeko lan-teknika sortuz
31 Hitzari buruz hitz egin hitzaren bitartez
32 Artea komunikazioa baino lehenagokoa da
33 Egonera eta egoera
34 Hitza eta pinturaren artekoa
35 Sortze-baldintzak
36 Soluziorik gabeko korapiloa
37 Artea bi ahoetako erreminta
Hirugarren puntua. III-Oina
TONOA
38 Gizartea, hitza eta irudia.
39 Kristalizazioa
40 Pentsamendua, quejío-a eta duelua, pinturaren analogia
41 Perfomancea-flamenkoa- forma eta edukiaren analogia
42 Gizartea irudintza, rol-a eta ahozko kultura
Hileta erritualaren poetika
43 Konstruktibismo piktorikotik performance baten ildora
44 Espazioa eta dramaturgia
Laugarren puntua. IV-Oina
DOINUA
45 Espazioa: oholtza eta dogville
46 Espazio eraiketa piktorikoa-kurt schwitters-merz
47 Richard serra eta maialen lujanbioren hitz-zerrendak
48 Richard serra hitzetik abiatuz
49 Giza-eraikitze sena
50 Graffiti-a eta dadaismoa
51 Bricoleur
52 Materialen indarra
53 Tridimentsionaltasuna bidimentsionaltasun batetik jaioa
54 Pinturaren existentzia: atmosfera eta egitura
55 Erreferente batzuk
56 Marrazkia eta oholtza
57 Oholtza definitu nahia. Konklusio baten bila
58 Oholtza proiektatu-aktibatu-lurralde urduria
59 Bibliografia
Agurra
PAUSOKA
60 Orri zuri baten inpronta
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra