Bilaketa orokorra
Bilaketa berria Bertsolaria: "Martin, Jon" Urtea: 2015Bilaketa zehaztu
Emaitzak: 2263
Language maintenance through traditional vocal music in Sardinia
[Liburutegia]
2015.
Artikulua:
Ingelesa.
Online
Egileak:
Bravi, Paolo; Proto, Teresa
Non:
The music of endangered languages : FEL XIX - NOLA : Proceedings of the 19th FEL Conference, 7-9 October 2015, Hungerford: Foundation for Endangered Languages, 2015, 100-107

Staging language on Corsica: Stance, improvisation, play, and heteroglossia
[Liburutegia]
2015.
Artikulua:
Ingelesa.
Erreferentzi bibliografikoa
Egileak:
Jaffe, Alexandra
Non:
Language in Society, 44, 02, 2015, 161-186

Bertsogintzaren erabilera didaktikoa Zornotzako Larrea Eskolaren lehen hezkuntzako 1. Zikloaren 6-7 urteko umeen gela batean
[Liburutegia]
2015-06-04.
Dokumentua:
Euskara.
Online
Egileak:
Morcillo, Saioa
Argitalpena:
Leioa: , 2015-06-04

A pesar de la enorme distancia
[Liburutegia]
L.G. 2015.
Audioa:
Espainiera.
Liburutegian
Egileak:
Rodríguez, Yeray; Velázquez, Guillermo
Argitalpena:
[Gran Canaria]: Jesiisma, L.G. 2015

Memoriaren ehiza
[Liburutegia]
L.G. 2015.
Liburua:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Alberdi, Uxue
Argitalpena:
Donostia ; Lasarte-Oria: Elkar : Ikastolen Elkartea : Katxiporreta, L.G. 2015

Haizeak eraman zuen mapa
[Liburutegia]
L.G. 2015.
Liburua:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Alberdi, Uxue
Argitalpena:
Donostia ; Lasarte-Oria: Elkar : Ikastolen Elkartea : Katxiporreta, L.G. 2015

Jugando con la rima : técnicas lúdicas para el aprendizaje del verso improvisado en México
[Liburutegia]
2015.
Liburua:
Espainiera.
Liburutegian
Egileak:
Palafox Méndez, Ana Zarina
Argitalpena:
Santiago de Querétaro ; Jalpan de Serra: Instituto Queretano para la Cultura y las Artes : Museo Histórico de la Sierra Gorda, 2015

Helduen euskalduntzearen oinarrizko curriculuma (HEOC) : A1, A2, B1, B2, C1, C2
[Liburutegia]
2015.
Liburua:
Liburutegian
Argitalpena:
Donostia: HABE, Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea, 2015

Antonio Zavala, zauria hauspo
[Liburutegia]
2015.
Liburua:
Euskara.
Online
Liburutegian
Egileak:
Esnal, Pello
Argitalpena:
[S.l.] ; Donostia-San Sebastián: Auspoa : Gipuzkoako Foru Aldundia, Kultura, Turismo, Gazteria eta Kirol Departamentua, 2015

Oroimen bizia : Azpeitiko auzoak XX. mendean
[Liburutegia]
2015.
Liburua:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Azkune, Laxaro
Argitalpena:
Azpeitia: Azpeitiko Udala, 2015

Debalde festa
[Liburutegia]
[2015].
Audioa:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Igelaren Banda
Argitalpena:
Donostia: Elkar, [2015]

Soup
[Liburutegia]
L.G. 2015.
Audioa:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Markez, Mikel; Noka
Argitalpena:
[Errenteria]: [Mikel Markez], L.G. 2015

Gure eroyak
[Liburutegia]
2015.
Audioa:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Bi Bala
Argitalpena:
Tolosa: Bonberenea Ekintzak, 2015

A pesar de la enorme distancia
[Liburutegia]
L.G. 2015.
Audioa:
Espainiera.
Liburutegian
Egileak:
Rodríguez, Yeray; Velázquez, Guillermo
Argitalpena:
[Gran Canaria]: Jesiisma, L.G. 2015

Poétesses en marge : un cas d'interdiction de la parole poétique féminine (Touaregs de l'Aïr)
[Liburutegia]
2015.
Artikulua:
Frantsesa.
Online
Egileak:
Dragani, Amalia
Non:
Cahiers de littérature orale, 77-78, 2015, 111-141

Registers of Seesjärvi Karelian lamenters : research on the uses, themes and conceptions of lamentation
Nork
[Liburutegia]
2015 negua.
Prentsa artikulua:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Gallego, Patxi; Paya, Xabi
Non:
Bertsolari aldizkaria, 100, 2015 negua, 2-143

Asteasuko emakume bertsolariak XIX. mende hasieran
[Liburutegia]
2015.
Artikulua:
Euskara.
Liburutegian
Egileak:
Piá, Amagoia
Non:
EGAN : Euskalerriaren Adiskideen Elkarteko Boletinaren Euskarazko Gehigarria, 1-2 zbk, 2015, 311-316 or.

Sociolinguistic Aspects of the Asho (Azmari) Argot speakers in Tigray
[Liburutegia]
2015.
Artikulua:
Ingelesa.
Online
Egileak:
Hagos, Abraha Girmay
Non:
Asian Journal of Multidisciplinary Studies, 3, 2, 2015

Reading poetry slam : body as poetic text : Andrea Gibson, “I do”
[Liburutegia]
December 2015.
Artikulua:
Ingelesa.
Online
Liburutegian
Egileak:
Cho, Seo In
Non:
Crossings : A Journal of English Studies, Special Volume, December 2015, 30-35
