Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Hiztun berriak eta ez hain berriak Nafarroako bertso-eskoletan

- Egilea(k)
- Artetxe, Miren ; Burreso Pardo, Naroa ; Zapiain Arlegi, Ekhiñe
- Izenburua
- Hiztun berriak eta ez hain berriak Nafarroako bertso-eskoletan / Miren Artetxe Sarasola, Naroa Burreso Pardo, Ekhiñe Zapiain Arlegi.
- Argitalpena
- 2024
- Gaiak
- Bertsolaritza
- Deskribapen fisikoa
- 75 or. : kol. graf.
- Informazio formatua
- Dokumentua
- Kokapena
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Ikerketa
- Oharrak
- Azalean: Ikerketa txostena / 2023-2024
Bibliografia: 72-74 or.
0. Sarrera ...4
1. Aurrekariak eta marko teorikoa ...6
1.1. Nafarroako egoera soziolinguistikora hurbilpen bat ...7
1.2. Hiztun legitimoaren eta bertsolari legitimoaren zenbait gako ...9
1.3. Hizkuntza autoritatea: benetakotasuna eta anonimotasuna ...11
1.4. Transmisioaren funtsa ...15
1.5. Generoa aipagai ...19
2. Ikerketa galderak eta helburuak ...22
2.1. Galderak ...22
2.2. Helburu orokorrak eta zehatzak ...22
3. Diseinu metodologikoa ...25
3.1. Neur-tresnak ...26
3.2. Lagina ...27
4. Emaitzen aurkezpena eta analisia ...28
4.1. Atal kuantitatiboa ...28
1. Metodologia ...28
1.1. Datuen bilketa ...28
1.2. Datuen analisia ...29
1.3. Parte-hartzaileak ...30
2. Emaitzak ...30
2.1. Gune soziolinguistikoaren, adinaren eta generoaren arabera ...30
2.2. Hiztun kategoriak ardatz hartuta ...35
4.2. Atal kualitatiboa ...40
1. Bertsotan nola hasi eta nola jarraitu ...41
1.1. Gurasoen erabakimena eta motibazioa ...41
1.2. Sarbidean gakoa: hezkuntza ...44
1.3. Gero datorren hutsunea ...46
2. Euskalduna VS. euskaltzalea ...47
2.1. Zer dakar euskara ez jasotzeak? ...51
3. Hiztun berrien (auto)pertzeptzioak ...53
3.1. . Hiztun-kategoriaren ezjakinatsuna ...54
3.2. Kontraesana: eragiten du, baina ez luke behar ...55
3.2.1. Eroso sentitzea ...56
3.3. Motor sentsazioa ...57
3.4. Euskararen militanteak ...58
4. Lurraldetasuna ...59
4.1. Iruñea ez da Zumaia ...60
5. Bertsolaritzaz ...61
5.1. Zer dira bertso-eskolak? ...61
5.2. Gune informalak ...62
6. Irudikatu bertsolari bat ...63
6.1. Superbertsolaria: baserritar-intelektuala ...63
7. Euskal hiztun ona ...66
7.1. Euskalkiak eta batua ...66
7.2. Erdarakadak ...68
8. Generoaz (ez) dioguna ...69
8. Hondarreko hausnarketak: edonork egin dezake bertsotan ...70
9. Erreferentziak ...72
1. Aurrekariak eta marko teorikoa ...6
1.1. Nafarroako egoera soziolinguistikora hurbilpen bat ...7
1.2. Hiztun legitimoaren eta bertsolari legitimoaren zenbait gako ...9
1.3. Hizkuntza autoritatea: benetakotasuna eta anonimotasuna ...11
1.4. Transmisioaren funtsa ...15
1.5. Generoa aipagai ...19
2. Ikerketa galderak eta helburuak ...22
2.1. Galderak ...22
2.2. Helburu orokorrak eta zehatzak ...22
3. Diseinu metodologikoa ...25
3.1. Neur-tresnak ...26
3.2. Lagina ...27
4. Emaitzen aurkezpena eta analisia ...28
4.1. Atal kuantitatiboa ...28
1. Metodologia ...28
1.1. Datuen bilketa ...28
1.2. Datuen analisia ...29
1.3. Parte-hartzaileak ...30
2. Emaitzak ...30
2.1. Gune soziolinguistikoaren, adinaren eta generoaren arabera ...30
2.2. Hiztun kategoriak ardatz hartuta ...35
4.2. Atal kualitatiboa ...40
1. Bertsotan nola hasi eta nola jarraitu ...41
1.1. Gurasoen erabakimena eta motibazioa ...41
1.2. Sarbidean gakoa: hezkuntza ...44
1.3. Gero datorren hutsunea ...46
2. Euskalduna VS. euskaltzalea ...47
2.1. Zer dakar euskara ez jasotzeak? ...51
3. Hiztun berrien (auto)pertzeptzioak ...53
3.1. . Hiztun-kategoriaren ezjakinatsuna ...54
3.2. Kontraesana: eragiten du, baina ez luke behar ...55
3.2.1. Eroso sentitzea ...56
3.3. Motor sentsazioa ...57
3.4. Euskararen militanteak ...58
4. Lurraldetasuna ...59
4.1. Iruñea ez da Zumaia ...60
5. Bertsolaritzaz ...61
5.1. Zer dira bertso-eskolak? ...61
5.2. Gune informalak ...62
6. Irudikatu bertsolari bat ...63
6.1. Superbertsolaria: baserritar-intelektuala ...63
7. Euskal hiztun ona ...66
7.1. Euskalkiak eta batua ...66
7.2. Erdarakadak ...68
8. Generoaz (ez) dioguna ...69
8. Hondarreko hausnarketak: edonork egin dezake bertsotan ...70
9. Erreferentziak ...72
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra