Liburutegia - Fitxa ikusi Atal honi buruz gehiago jakiteko
Zapia eta txapela : emakume bertsolariak tradizioarekin negoziatzen eta eredu berria sortzen : negoziazioak eta disonantziak: mututasunetik emulaziora, eta emulaziotik ahots propiora
Dokumentua: Euskara. Online Liburutegian- Egilea(k)
- Agirre, Lorea
- Izenburua
-
Zapia eta txapela : emakume bertsolariak tradizioarekin negoziatzen eta eredu berria sortzen : negoziazioak eta disonantziak: mututasunetik emulaziora, eta emulaziotik ahots propiora / zuzendaria, Jone Miren Hernandez ; [egilea], Lorea Agirre Dorronsoro
- Argitalpena
- 2010-06
- Edukia
- Online
- Gaiak
- Bertsolaritza
- Beste egileak
- Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU) ; Hernandez, Jone Miren
- Deskribapen fisikoa
- 57 or.
- Informazio formatua
- Dokumentua
- Eduki mota
- Ikerketa
- Oharrak
- Euskal Herriko Unibertsitateko tesina
Azalean: Balioen Filosofia eta Antropologia Sozialaren saila, EHU 'Kulturak aldaketan', doktorego programa
Bibliografia: 55-57 or.
Formatua: PDF, 225 KB
Sarrera. Ikerketaren kokapena: aurkezpena, interesa eta hipotesiak
Txapela eta zapia
Eraldatzea da gakoa
Emulazioa eta disonantziak
1. Emakume bertsolariak, talde mutu
2. Emakume bertsolariak, hitza hartzen: emulaziotik berezko ahotsera
3. Berezko ahotsa: bertsokera berria, lidertza eredu berria
Ulertua eta onartua izateko bidea
1. Disonantzia bat: bertsolari gazte gizonezkoa
2. Beste disonantzia bat: bertsolari gazte emakumezkoa
Euskara prestigio iturri, etxea ukatzaile
1. Emakumea, umearen eta helduaren erdibidean
Bertsolaritza: komunikazio ekintza bikoitza
1. Kontestuaren garrantzia, testuaren gainetik
2. Testuaren alde, kontestuaren kontra
Presentzia eta kontzientzia
1. Aldaketak, hizkuntzaren eta bertsolaritzaren bizi-iraupenaren kontestuan
Bertsolaritzaren historia, generoaren argitan
Ondorioak
Metodologia
Oharrak
Bibliografia
Txapela eta zapia
Eraldatzea da gakoa
Emulazioa eta disonantziak
1. Emakume bertsolariak, talde mutu
2. Emakume bertsolariak, hitza hartzen: emulaziotik berezko ahotsera
3. Berezko ahotsa: bertsokera berria, lidertza eredu berria
Ulertua eta onartua izateko bidea
1. Disonantzia bat: bertsolari gazte gizonezkoa
2. Beste disonantzia bat: bertsolari gazte emakumezkoa
Euskara prestigio iturri, etxea ukatzaile
1. Emakumea, umearen eta helduaren erdibidean
Bertsolaritza: komunikazio ekintza bikoitza
1. Kontestuaren garrantzia, testuaren gainetik
2. Testuaren alde, kontestuaren kontra
Presentzia eta kontzientzia
1. Aldaketak, hizkuntzaren eta bertsolaritzaren bizi-iraupenaren kontestuan
Bertsolaritzaren historia, generoaren argitan
Ondorioak
Metodologia
Oharrak
Bibliografia
Datu-base honetan eskainitako informazioari buruz jakiteko, kontsultatu lege oharra