Library - View details To know more about this section
Bertso-eskolak : alderdi sozio-emozionalaren garrantzia ahalduntze prozesuan = Verse schools : the importance of socio-emotional aspects in empowerment process

- Author(s)
- Alvarez, Amaia ; Fernández Rodríguez, Vanesa ; Vizcarra, María Teresa
- Title
- Bertso-eskolak : alderdi sozio-emozionalaren garrantzia ahalduntze prozesuan = Verse schools : the importance of socio-emotional aspects in empowerment process / Vanesa Fernández Rodríguez, Maria Teresa Vizcarra Morales, Amaia Alvarez-Uria
- In
- Revista de lenguas y literaturas catalana, gallega y vasca, 26, 2021, 217-238
- Subjects
- Bertsolaritza
- Content
-
Testu osoa
- Type of material
- Article
- Eduki mota
- Research
- ISBN / ISSN
- 1130-8508
- Notes
- Bibliografia: 236-238 or.
Hasierako bertsolaritzaren irakaskuntza teknikaren jabekuntzan zentratzen zen eta tradizionalki bertsolaritza gizonen jarduera izan da (Larrañaga 2013: 41). Mende aldaketarekin batera ordea, gizartean aldaketak egon dira, eta aldaketa horiek bertsolaritzaren sisteman eta ikaskuntzan isla eta eragina izan dituzte. Lan honetan egungo emakume bertsolari eta irakasleek bertso-eskoletan eta hezkuntza arautuan zer-nolako metodologia erabiltzen duten eta alderdi sozio-emozionala eta ahalduntze prozesua zelan kudeatzen dituzten ezagutu nahi izan dugu, euren diskurtso eta praktikei arreta jarriz. Horretarako 10 elkarrizketa sakon eta 16 behaketa egin dira. Emaitzen artean ikus daiteke adimen emozionalaren lanketa egiten dela, bai pertsonala bai taldekoa; genero perspektiba esparru formal eta ez formaletan txertatu dela, eta irakasleak ikasle guztiak ahalduntzen saiatzen direla, ikasleak bide horretan agente aktibo bihurtze aldera.
1. Sarrera ...218
1.1. Adimen emozionala ...219
1.2. Emozioen kudeaketa bertsolaritzan ...220
1.2.1. Bertsolari(gai)aren trebetasun pertsonalak ...221
1.2.2. Bertsolari(gai)aren trebetasun sozialak ...222
1.3. Agentzia eta ahalduntzea ...223
II.- METODOA ...226
2.1. Kasu-azterketa ...226
2.2. Testuinguruaren deskribapena ...227
2.3. Partaideak eta informazioa jasotzeko estrategiak ...227
2.4. Prozedura eta analisi tresna ...227
III.- EMAITZAK ...228
3.1. Erabilitako metodologia ...228
3.2. Aspektu sozio-emozionalaren zaintza (ikasle-irakasle) ...229
3.2.1. Feedback ...230
3.2.2. Agentzia ....230
3.2.3. Segurtasuna, autokonfiantza ...231
3.3. Aspektu sozio-emozionalaren zaintza (taldekoa) ...232
3.3.1. Talde lana, kohesioa ...232
3.3.2. Generoaren trataera ...233
IV.- ONDORIOAK ...234
V.-BIBLIOGRAFIA ...236
1.1. Adimen emozionala ...219
1.2. Emozioen kudeaketa bertsolaritzan ...220
1.2.1. Bertsolari(gai)aren trebetasun pertsonalak ...221
1.2.2. Bertsolari(gai)aren trebetasun sozialak ...222
1.3. Agentzia eta ahalduntzea ...223
II.- METODOA ...226
2.1. Kasu-azterketa ...226
2.2. Testuinguruaren deskribapena ...227
2.3. Partaideak eta informazioa jasotzeko estrategiak ...227
2.4. Prozedura eta analisi tresna ...227
III.- EMAITZAK ...228
3.1. Erabilitako metodologia ...228
3.2. Aspektu sozio-emozionalaren zaintza (ikasle-irakasle) ...229
3.2.1. Feedback ...230
3.2.2. Agentzia ....230
3.2.3. Segurtasuna, autokonfiantza ...231
3.3. Aspektu sozio-emozionalaren zaintza (taldekoa) ...232
3.3.1. Talde lana, kohesioa ...232
3.3.2. Generoaren trataera ...233
IV.- ONDORIOAK ...234
V.-BIBLIOGRAFIA ...236