Library - View details To know more about this section
Bertsolaritzaren irakaskuntza : azken hamarkadetako aldaketak ikuspegi didaktikoan eta irakaskuntza metodologian

- Author(s)
- Markez Goñi, Iñigo
- Title
- Bertsolaritzaren irakaskuntza : azken hamarkadetako aldaketak ikuspegi didaktikoan eta irakaskuntza metodologian / egilea, Iñigo Markez Goñi ; zuzendaria, Miren Artetxe Sarasola.
- Publication
- [2022]
- Subjects
- Bertsolaritza
- Other authors
- Artetxe, Miren ; Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU)
- Physical description
- 59 or.
- Type of material
- Document
- Localization
- XDZ - Xenpelar Dokumentazio Zentroa
- Eduki mota
- Bachelor's Degree
- Notes
- Euskal Herriko Unibertsitateko Gradu Amaierako Lana.
Azalean: Euskal Herriko Unibertsitatea, Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea / Gradu Amaierako Lana.
Bibliografia: 30-31 or.
Eranskinak: 32-59 or.
[EU] Bertso-irakaskuntza Curriculumean sartu eta bere hastapenetatik gaur egun bitartez izan duen ibilbidea ezagutzea eta arakatzea izango da lan honen helburua. Aztertzea ahozko tradizio transmisio honek azken hamarkadan zein aldaera eta bilakaera jasan dituen, gure begirada alor eta aspektu ezberdinetan kokatuz, izan material didaktiko, hezkuntza tresnak, ideiak, helburuak zein metodologia. Bestalde, bi garaien arteko ezberdintasunak mahai-gaineratzea eta alderatzea izango da lan honen xedeetako bat. Honekin batera, aldaketa honek bere baitan ekarri dituen ondorio eta eraginak irakasle eta ikasleengan positiboak ala negatiboak diren ezagutuko ditugu.
Hitz gakoak: Bertsolaritza | ahozkotasunaren irakaskuntza | metodologia.
[ES] El objetivo de este trabajo será conocer y observar la trayectoria que ha tenido el bertsolarismo en la enseñanza desde sus inicios en el Currículum hasta la actualidad. Analizar qué transformaciones y evoluciones ha experimentado esta transmisión de tradición oral en la última década, situando nuestra mirada en diferentes campos y aspectos, ya sea en el material didáctico, ideas, objetivos y metodología. Por otra parte, uno de los objetivos de este trabajo será el de plantear y contrastar las diferencias entre las dos épocas. Además, conoceremos si las consecuencias y los efectos de este cambio son positivos o negativos para el profesorado y el alumnado.
Palabras clave: Bertsolarismo | enseñanza de la oralidad | metodología.
[EN] The aim of this work is to find out about and observe the trajectory of bertsolarism in teaching from its beginnings in the curriculum to the present day. To analyse what transformations and evolutions this transmission of oral tradition has undergone in the last decade, looking at different fields and aspects, whether in terms of teaching material, ideas, objectives and methodology. On the other hand, one of the objectives of this work will be to raise and contrast the differences between the two periods. In addition, we will find out whether the consequences and effects of this change are positive or negative for teachers and students.
Key words: Bertsolarism | teaching of orality | methodology.
Hitz gakoak: Bertsolaritza | ahozkotasunaren irakaskuntza | metodologia.
[ES] El objetivo de este trabajo será conocer y observar la trayectoria que ha tenido el bertsolarismo en la enseñanza desde sus inicios en el Currículum hasta la actualidad. Analizar qué transformaciones y evoluciones ha experimentado esta transmisión de tradición oral en la última década, situando nuestra mirada en diferentes campos y aspectos, ya sea en el material didáctico, ideas, objetivos y metodología. Por otra parte, uno de los objetivos de este trabajo será el de plantear y contrastar las diferencias entre las dos épocas. Además, conoceremos si las consecuencias y los efectos de este cambio son positivos o negativos para el profesorado y el alumnado.
Palabras clave: Bertsolarismo | enseñanza de la oralidad | metodología.
[EN] The aim of this work is to find out about and observe the trajectory of bertsolarism in teaching from its beginnings in the curriculum to the present day. To analyse what transformations and evolutions this transmission of oral tradition has undergone in the last decade, looking at different fields and aspects, whether in terms of teaching material, ideas, objectives and methodology. On the other hand, one of the objectives of this work will be to raise and contrast the differences between the two periods. In addition, we will find out whether the consequences and effects of this change are positive or negative for teachers and students.
Key words: Bertsolarism | teaching of orality | methodology.
Sarrera …1
Marko teorikoa …2
Metodologia …11
Emaitzak …13
Ondorioak …26
Hobekuntza proposamenak …29
Erreferentzia bibliografikoak …30
Eranskinak …32
Elkarrizketa gidoia …32
Transkribapenak …35
Marko teorikoa …2
Metodologia …11
Emaitzak …13
Ondorioak …26
Hobekuntza proposamenak …29
Erreferentzia bibliografikoak …30
Eranskinak …32
Elkarrizketa gidoia …32
Transkribapenak …35