Library - View details   To know more about this section

Ahozkotasunaren ikaskuntza-irakaskuntza DBHko ikasle etorkinetan : deskripzioa, esperimentazioa eta emaitzen azterketa. Doktorego-tesia

Book: Basque. Online
Author(s)
Garay Ruiz, Urtza
Title
Ahozkotasunaren ikaskuntza-irakaskuntza DBHko ikasle etorkinetan : deskripzioa, esperimentazioa eta emaitzen azterketa. Doktorego-tesia / egilea, Urtza Garay Ruiz ; zuzendaria, Carlos Castaño Garrido
Publication
Bilbo: Euskal Herriko Unibertsitatea, 2011
Content
Testu osoa
Other authors
Castaño, Carlos ; Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU)
Physical description
539 or. : kol. ir.
Type of material
Book
Eduki mota
Thesis
Notes
Euskal Herriko unibertsitateko doktorego-tesia
Bibliografia: 512-539 or.
SARRERA OROKORRA.................................................11 or.
1. Ikerketa honen zergatia..................................................................11 or.
2. Ikerketaren antolaketa eta metodologia..............................................13 or.
3. Helburuen eta aldagaien aipamena....................................................15 or.
4. Hipotesien aipamena..................................................................... 17 or.
5. Bibliografiari eta tipografiari buruzko xehetasunak..............................19 or.
OINARRI TEORIKOEN GARAPENA..............................21 or.
1. Sarrera: oinarri teorikoen nondik norakoak........................................21 or.
2. Etorkinen mugimendua EAEko Hezkuntza Sisteman.............................23 or.
2.1. EAEn inmigrazioari buruzko datu orokorrak...........................23 or.
2.2. Ikasle etorkinen garapena EAEko Hezkuntza Sisteman................29 or.
3. Institutuak eta etorkinak.................................................................32 or.
3.1. Hezkuntza politikak eta etorkinak..........................................32 or.
3.1.1. Europako Hezkuntza politiken eta sistemengarapena......33 or.
3.1.2. Espainiako estatuko legedi orokorrak eta hauen aplikazioak...............49 or.
3.1.3. EAEko legediak eta programak..................................66 or.
3.3.Etorkin kontzeptuaren definizioa Derrigorrezko Hezkuntzan.......69 or.
4. Hizkuntzen ikaskuntza-irakaskuntza eta etorkinak...............................76 or.
4.1. Hezkuntza elebidunetik eleanitzera........................................76 or.
4.1.1. Hezkuntza elebiduna: zergatia, modua eta helburua.......76 or.
4.1.2. Hezkuntza elebidunarenaren aplikazioa EAEn..............87 or.
4.1.3. Ikasle etorkinak eta elebitasun programak...................90 or.
4.1.4. Elebitasunetik eleaniztasunera bideak zabaltzen.............94 or.
4.2. Bigarren hizkuntzen ikaskuntza-irakaskuntza..........................99 or.
4.2.1. Artearen egoera: kontzeptuen eta terminoen gaineko eztabaida...........99 or.
4.2.2. Gaitasun komunikatiboa (versus enfoke komunikatiboa). 120 or.
4.2.3. Afektibitatearen garrantzia bigarren hizkuntzen ikaskuntza- irakaskuntzan................130 or.
5. Ikasle etorkinei bigarren hizkuntzen ikaskuntza-irakaskuntza DBHn......150 or.
5.1. Nerabetasuna eta inmigrazioa: zergatiak eta ondorioak.............150 or.
5.2. Nerabe etorkinen hizkuntza beharrizanak..............................157 or.
5.3. Bigarren hizkuntzen irakaskuntza: teoriatik praktikara............161 or.
5.4. Eskolara egokitzapenak duen eragina etorkinei zuzendutako bigarren hizkuntzen ikaskuntza-irakaskuntzan.......................172 or.
6. Ikasle etorkinei zuzendutako ahozkotasunaren ikaskuntza-irakaskuntza..176 or.
6.1. Ahozkotasunaren ikaskuntza-irakaskuntza DBHn:eginbeharrekoak
eta errealitatea...............................................................176 or.
6.1.1. Ahozko hizkuntzaren deskribapena eta ezaugarriak......177 or.
6.1.2. Zergatik eta nola landu ahozkotasuna DBHn...............179 or.
6.1.3. Idatzizkoa eta ahozkoa harremanetan........................192 or.
6.2. Ahozkotasuna DBHko ikasle etorkinei zuzendutako bigarren
hizkuntzen irakaskuntzan.......................................................195 or.
6.2.1. Ahozko trebetasuna hizkuntza eskolan: gaia mamitzen..196 or.
6.2.2. Afektibitatearen eragina.........................................205 or.
7. Internet gaur egungo hezkuntzan....................................................210 or.
7.1. Webaren garapena: Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0.....................210 or.
7.2. Hezkuntzan Internet erabiltzearen ekarpenak eta ondorioak......215 or.
7.3. Internet eta etorkinei zuzendutako bigarren hizkuntzen ikaskuntza-irakaskuntza prozesua: abantailak, desabantailak eta aukera berriak ........221 or.
7. 4. Eduvlogak eta hizkuntzen irakaskuntza................................227 or.
7.4.1. Orainarteko bideoaren erabilera..............................227 or.
7.4.2. Eduvlogak: zer, noiz eta zertarako............................235 or.
8. Oinarri teorikoen ondorioak..........................................................243 or.
IKERKETAREN ETA ESKU-HARTZEAREN DISEINUA, METODOLOGIA, GARAPENA ETA EMAITZAK................249 or.
1. Ikerketaren diseinua....................................................................249 or.
2. Ikerketaren kokapena eta aldagaiak: Ikerketa hau Web 2.0 eta DBHn ikasle etorkinei zuzendutako bigarren hizkuntzen irakaskuntzaren bidean...........252 or.
3. Ikerketaren hipotesiak eta helburuak...............................................258 or.
4. Metodologia...............................................................................269 or.
4.1. Esku-hartzea....................................................................270 or
4.1.1. Esku-hartzearen helburuak.....................................271 or.
4.1.2. Esku-hartzearen partaideak....................................273 or
4.1.3. Faseen deskribapena..............................................294 or.
4.1.4. Emaitzak: eduvlogak.............................................307 or.
4.2. Azterketa enpirikoa..........................................................327 or.
4.2.1. Azterketa taldeak.................................................327 or.
4.2.2. Behaketa metodoak...............................................329 or.
4.2.3. Datuen neurketa...................................................338 or.
4.2.3.1.Aldagaietan oinarrituta datuak prozesatzeko bidea...................................338 or.
4.2.3.2.Azterketa kuantitatiboa: tresnak, garapena eta emaitzak...........................343 or.
4.2.3.3.Azterketa kualitatiboa: tresnak, garapena eta emaitzak........................... 384 or.
4.2.4. Azterketa enpirikoaren emaitza bateratuak................430 or.
5. Esku-hartzearen eta azterketa enpirikoaren ondorioak........................492 or.
ONDORIOAK ETA ETORKIZUNERAKO ERRONKAK....499 or.
1. Ikerketaren ondorio orokorrak..............................................499 or.
2. Ikerketaren mugak............................................................507 or.
3. Etorkizunerako erronkak....................................................508 or.